Customer Retention Intern [Spain]


 

Reimagining the future of education with us

Are you passionate about disrupting the future of education and to make a real impact? Do you want a career in an edtech company that is innovative and rewarding? Join us and enjoy working alongside an international team of talented thinkers, doers and magic makers.

We reimagine learning by enabling every student in the world to unlock their full potential through affordable and inspiring lessons from quality tutors chosen to fit their individual needs. To make our mission reality, we are on the lookout for those adventurous and hungry to join our mission!


¡Nuestro equipo de Atención al Cliente está creciendo rápidamente y necesitamos a alguien como TÚ para ayudar! Como parte del equipo de Atención al Cliente, colaborarás con nuestros Gerentes de Retención para ayudarles a realizar sus tareas de manera fluida y desbloquear todo el potencial de nuestros estudiantes. Y cuando desbloqueemos TU máximo potencial, también crecerás y asumirás más responsabilidades según tus intereses.

¿Estás listo para el desafío?

Tus tareas:

  • En este rol único, serás responsable, como equipo, de retener a los clientes con el mayor riesgo de abandono y contribuir directamente al éxito de GoStudent. Identificar de manera efectiva los problemas y temas de los clientes para maximizar la posibilidad de retener al cliente.
  • Trabajar en colaboración con los Gerentes de Retención para negociar con los clientes y equilibrar los objetivos de GoStudent y los costos de retener al cliente.
  • Apoyar al equipo de retención existente siendo el primer punto de contacto en las peticiones de los clientes.
  • Desbloquear tu máximo potencial y asumir más responsabilidades al gestionar directamente peticiones de clientes, como peticiones de reactivación y cancelación.

¿Quién eres?

  • Apasionado/a por el Cliente y las Ventas: Te gusta hablar por teléfono y te ves a ti mismo manejando conversaciones desafiantes.
  • Actitud de Hacedor/a: Haces que las cosas sucedan.
  • Team player: Quieres subir al cohete y ser parte del primer "unicornio" de ed-tech en la ciudad.
  • Persona de Relaciones: Ayudarás en cualquier tipo de tarea para aumentar la productividad y trabajar en la mejora continua de procesos junto con varios departamentos.
  • Organizado/a: Priorizas tareas según plazos y necesidades comerciales.
  • Antecedentes: Tienes experiencia en Educación, Ventas, Administración o campos relacionados.


What we offer:

  • A unique opportunity to disrupt education
  • The chance to grow and build your career in EdTech
  • Diverse, driven, motivated and brave team members
  • A flexible, hybrid work environment
  • Regular team & office events
  • GoStudent Employee Resource Groups
  • 30 free tutoring lessons per year of employment
  • A variety of online and in-person learning & development opportunities
  • A comprehensive 24/7 Employee Support Programme for you and your family members

Do you want to reimagine education together with us and join a mission to believe in? Do you want to unlock your creativity and advance your career by mastering exciting challenges together with an international, driven team? We believe in multiple choice answers and give you the flexibility to decide how and where you work best. We are here to support your goals and to discover how far we can reach by growing smarter and stronger together. You'll play a pivotal role within a diverse and passionate team, unlocking each other's full potential. If this sounds good to you, then join us now and unlock your full potential.

Learn more here: https://www.gostudent.org/en/team-and-careers


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