$ads={1}
Náplň práce:
- Zajištění chodu back-office programu
- Pořizování zápisů z meetingů
- Kontrola rizik a problémů a monitoring realizace opatření
- Aktualizace RAID logu, rizika, tasks, issues, dependecies
- Kontrola včasného plnění programových úkolů a jejich upomínkování
- Plánování úkolů a jednání, příprava agendy
- Pomoc při plánování a dohled nad významnými událostmi
- Pomoc s přípravou reportingu na všech úrovních
- Pomoc při správě rozpočtu
- Příprava prezentací a dokumentů, jejich konsolidace a grafické úpravy
- Samostatná realizace operativních úkolů
- Příprava a publikace multimediálních podkladů na Sharepoint portále
- Správa prostředí Jira, Confluence, EPM, Teams, Sharepoint
- Kontrola plnění dodavatelů, zajištění akceptace a fakturace
- Vytváření NK a zajištění objednávek prací a materiálu
- Odpovídání na e-maily a jejich případná distribuce odpovědným osobám
- Správa programového kalendáře
Požadavky:
- Základní znalost agilního a projektového řízení a plánování, vhodná certifikace Prince 2 Foundation
- Excelentní zkušenost a práce s MS Teams, MS Sharepoint, MS Powerpoint, MS Office, Jira, Confluence
- Zkušenost s kontrolou budgetu, kontrolou úkolů, přípravou projektových reportů a analýz.
- Znalost práce s MS Project
- Znalost prostředí SAP výhodou
- Anglický jazyk B2
- Český jazyk C2
Co nabízíme?
- hybridní model spolupráce (2 dny v týdnu onsite)
- part-time job (50% úvazku)
- HPP - smlouva na dobu neurčitou (možnost domluvy na jiném typu spolupráce)
- Cafeteria - individuální benefitní systém
- příspěvek na stravování
- Multisport karta
- roční poukaz na MHD
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days
- Work & Life Balance
- Green Environment & 2022 label #GreatPlaceToWork
- #fungineers komunita (společenské akce, sportovní akce, společné obědy)
- volné vstupy do ZOO Praha
VŠ1