Project Management Support - part-time [Czech Republic]


 

$ads={1}

Náplň práce:

  • Zajištění chodu back-office programu
  • Pořizování zápisů z meetingů
  • Kontrola rizik a problémů a monitoring realizace opatření
  • Aktualizace RAID logu, rizika, tasks, issues, dependecies
  • Kontrola včasného plnění programových úkolů a jejich upomínkování
  • Plánování úkolů a jednání, příprava agendy
  • Pomoc při plánování a dohled nad významnými událostmi
  • Pomoc s přípravou reportingu na všech úrovních
  • Pomoc při správě rozpočtu
  • Příprava prezentací a dokumentů, jejich konsolidace a grafické úpravy
  • Samostatná realizace operativních úkolů
  • Příprava a publikace multimediálních podkladů na Sharepoint portále
  • Správa prostředí Jira, Confluence, EPM, Teams, Sharepoint
  • Kontrola plnění dodavatelů, zajištění akceptace a fakturace
  • Vytváření NK a zajištění objednávek prací a materiálu
  • Odpovídání na e-maily a jejich případná distribuce odpovědným osobám
  • Správa programového kalendáře

Požadavky:

  • Základní znalost agilního a projektového řízení a plánování, vhodná certifikace Prince 2 Foundation
  • Excelentní zkušenost a práce s MS Teams, MS Sharepoint, MS Powerpoint, MS Office, Jira, Confluence
  • Zkušenost s kontrolou budgetu, kontrolou úkolů, přípravou projektových reportů a analýz.
  • Znalost práce s MS Project
  • Znalost prostředí SAP výhodou
  • Anglický jazyk B2
  • Český jazyk C2

Co nabízíme?

  • hybridní model spolupráce (2 dny v týdnu onsite)
  • part-time job (50% úvazku)
  • HPP - smlouva na dobu neurčitou (možnost domluvy na jiném typu spolupráce)
  • Cafeteria - individuální benefitní systém
  • příspěvek na stravování
  • Multisport karta
  • roční poukaz na MHD
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick days
  • Work & Life Balance
  • Green Environment & 2022 label #GreatPlaceToWork
  • #fungineers komunita (společenské akce, sportovní akce, společné obědy)
  • volné vstupy do ZOO Praha
VŠ1

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال